WYCIECZKA DO SANDOMIERZA

W dniach 12-13 czerwca br. uczniowie klasy 7 oraz opiekunowie – Pani Dorota Sowa i wychowawczyni Pani Edyta Magiera – wzięli udział w wycieczce do Sandomierza.

Pierwszego dnia rozpoczęliśmy wycieczkę spacerem na rynek, aby spotkać się tam z przewodnikiem, który opowiedział o rynku i ratuszu. Potem ruszyliśmy pod Bramę Opatowską. Szliśmy także Wąwozem Królowej Jadwigi oraz Wąwozem Św. Jacka Odrowąża. Później zakwaterowaliśmy się w Domu Turystycznym Centrum Zdrowia SALUS, a obiadokolację zjedliśmy w restauracji Green House.

Drugi dzień zaczęliśmy śniadaniem w restauracji Green House. Następnie udaliśmy się na rynek, na którym spotkaliśmy się z przewodnikiem. Z rynku ruszyliśmy na Zamek królewski w Sandomierzu. Zobaczyliśmy także Pomnik Jana Pawła II. Wróciliśmy na rynek w celu zakupienia pamiątek. Potem szliśmy podziemiami, czyli Podziemną Trasą Turystyczną. Później wyruszyliśmy w drogę powrotną, a naszym przystankiem był McDonald.

Wspólnie spędzony czas na długo pozostanie w pamięci uczestników.